.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به دلیل عدم دریافت معوقات 18 ماهه ؛
تجمع کارگران شرکت صنایع تندر مقابل استانداری
حدود 60 نفر از کارگران شرکت صنایع تندر به دلیل عدم دریافت 18 ماه حقوق و پرداخت نشدن حق بیمه، مقابل استانداری گیلان تجمع کردند.
تجمع کارگران شرکت صنایع تندر مقابل استانداری

جمع زیادی از کارگران کارخانه صنایع تندر این شهرستان به دلیل عدم دریافت ۱۸ ماه حقوق و حق بیمه پرداخت نشده، مقابل استانداری گیلان تجمع کردند.

به گزارش شمال نیوز ،نماینده کارگران معترض در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه مدت سه سال است دفترچه‌های بیمه کارگران تمدید نشده است، اظهار کرد: «حسینعلی آفرینش» کارفرمای شرکت صنایع تندر با دریافت تسهیلات، آن را در جای دیگر هزینه کرده و حقوق و حق بیمه کارگران را پرداخت نکرده است.

حسن جعفرزاده، با اشاره به اینکه اکنون کارخانه صنایع تندر تعطیل شده است، افزود: کارگران این کارخانه بیکار شدند و امروز ۶۰ نفر به نمایندگی از دیگر کارگران مقابل استانداری تجمع کرده‌ایم و خواستار احقاق حق و حقوق خود که چهار سال به صورت متناوب عقب می‌افتاد و اکنون نیز ۱۸ ماه است که آن را دریافت نکرده‌ایم، هستیم.

وی ادامه داد: کمیسیون کارگری ابلاغ کرده که تامین اجتماعی دفترچه‌های بیمه ما را تمدید کند که تمکین نمی‌کند.

نماینده کارگران شرکت صنایع تندر با بیان اینکه این کارخانه از سال ۵۲ تاسیس شد و ابتدا دولتی بود، ابراز کرد: این کارخانه از سال ۷۰ به فرد مذکور واگذار شده است.

وی فعالیت شرکت صنایع تندر را در زمینه تولید دینام و استارت خودرو عنوان کرد و یادآور شد: تاکنون حکم قانون کار برای ما اجرا نشده است.

به گزارش فارس، جمع زیادی از کارگران شرکت صنایع تندر با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون «۱۸ ماه حقوق دریافت نکرده‌ایم» همچنان مقابل استانداری گیلان تجمع کرده و خواستار رسیدگی به مشکلات کارگران این کارخانه از مسئولان ارشد استان هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

پرسنل واقعی تندر 25 مرداد 1391
سلام،شما که اسم طرفو نوشتی، خوب یه عکس واقعی ازشون میزاشتی که مردم هم ببینند خوب،دوما کل این افراد 30 نفر هستن نه 60 نفر،ضمنا این آقای جعفرزاده نماینده کل کارگران نیست و این خبر کذب محضه ایشون نماینده همین تعداد اندک هستند نه نماینده کل کارگرا.ضمنا این 30 نفر نماینده دیگر کارگرا نیستند.سوما هزینه کردن تسهیلات در جای دیگه هم دروغ محضه، حقیقت اینه که این شرکت 5 ساله روی دینام استارتهای جدید سرمایه گذاری کرده اما ایرانخودرو به بهانه واهی صدای هووووم از ما دینام استارت نمیخره،ضمنا شرکت ما 5 میلیارد تومن از ایرانخودرو طلب داره و 2 ساله که طلبشو ندادن.
ناشناس 25 مرداد 1391
مسئولان محترم : اگر كمي به فكر كارگران زحمتكش و مظلوم باشيد مشكل آنها حل ميشود واقعاً كار خيلي سختيه................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس 25 مرداد 1391
سلام علیکم، از اینکه بالاخره اسم شرکت ما هم تو اینترنت اومد هم خوشحالم هم ناراحت و میخوام بگم که این آقایونی که بهانه واهی عدم دریافت حقوق رفتن تجمع کردن،پرسنل استخدامیی هستن که همگی بالای 22 سال سابقه کاری دارن و میخوان به هر بهونه ای برن بیمه بیکاری به مدت 2 سال و بعد از اون هم با 25 سال سابقه بازنشسته بشن چون اینطوری به نفعشونه و متاسفانه فقط سنگ خودشونو به سینه میزنن و شرکت رو به تعطیلی کشوندن و باعث بیکاری امثال ما پرسنل قراردای شدن،ما با اینکه از شرکت اخراج شدیم اما هنوزم امید داریم که دوباره کار شروع بشه و ما به سرکارمون برگردیم ضمنا خبر داریم که همین اقایون معترض شب عید حقوق و عیدی گرفتن و پارسال هم 3 بار بهشون پرداخت حقوق شده. من از شما خواهش میکنم برای روشن شدن افکار عمومی این حرفها رو چاپ کنید تا مردم بدونن که اینجا چه خبره،چون اینجوری امید ما وامثال ما به آینده این شرکت و برگشتن به سرکار از بین میره و خانواده هامون رو بیشتر نگران میکنه.با تشکر
محمد 25 مرداد 1391
به نام آنکه در سختیهای روزگار هرگز بنده اش را تنها نمی گذارد. خدا را شکر در این دنیای بی رحم هنوز شیر پاک خورده هایی پیدا میشوند که قدردان هستند و تهمت بی روا را تحمل نمی کنند و حرمت سالهای خوبی را که در این شرکت در کنار هم کار کردیم و نان حلال برای خانواده خود بردیم را دارند . آفرین به غیرت شما دوستان .
اذر 28 مرداد 1391
با سلام
اول از همه میخوام بگم به کسی چه مربوطه که حاج اقا افرینش تسهیلات گرفته برده تو اتریش و مشهد و... سرمایه گذاری کرده.حاج اقا به این افراد 20 سال حقوق داده الان نداره بده .اون بیست سالی که حقوق گرفتن به این دو سالی که نگرفتن در.
این کسانی که رفتن جلوی استانداری تجمع کردن همگی افراد بی شناخت و از عمال استکبارن.و خوردن پول اونها از شیر مادر حلالتره


با تشکر اذر اذران
ashna 28 مرداد 1391
با سلام
همه كساني كه با ادبيات آقاي آفرينش آشنا هستند ميدانند كه نويسنده هر 4 كامنت بالا خود ايشان مي باشند و تحقيق در اين باره مشكل نيست.
اما نكته اينجاست
1- آيا ادعاي ايشان مبني بر طلب كار بودن از ايران خودرو را كسي تائيد ميكند؟ كه صد البته نه تنها خود ايران خودرو تائيد نمي كند بلكه 2 ميليارد نيز طلبكار است كه اين نيز قابل استعلام مي باشد.
2-حتي با فرض طلبكار بودن ايشان از ايران خودرو ايشان بالغ بر 20 ميليارد به سيستم بانكي كشور مقروض است و هركسي كه اندك آشنائي با اقتصاد دارد ميداند كه اين سيستم ضرر ده است و بايد اعلام ورشكستگي شود. مگر اينكه اين سرمايه در جاي ديگر سرمايه گذاري شده باشد.كه صد البته اين موضوع با سند و مدرك در صورتي كه ايشان حاضر به پاسخگوئي باشند قابل ارائه است.
3- صرف نظر از موارد ياد شده يا ايشان جوابگوي مسئوليتهاي خويش هستند يا كارخانه را بسته تا قانون تكليف همه را معين كند كه بعيد ميدانم ايشان حاضر به انجام آن باشند.
لطفا در صورت امكان اين مطالب را در پاسخ به نگارنده موارد بالا چاپ فرمائيد.
با تشكر
مجتبی 28 مرداد 1391
سلام
اگه کارفرمای شرکت آدم درستیه پس چرا وضعیت کارگرای شرکت رو مشخص نمیکنه و حق و حقوق کارگران رو نمیده . آخه 18 ماه ندادن حقوق کار درستیه .
نا شناس 28 مرداد 1391
با سلام
این شرکت دو ساله که به هیچ وجه تولید نداره و درب سالنهای تولیدی از طرف کارفرما بسته و پلمپ میباشد . حال چرا وضعیت ما کارگران را مشخص نمی کند لابد اهدافی دارد و مطمئنا این اهداف بهیچ وجه به نفع کارگران نمیباشد و فقط در فکر منافع و سود خودش میباشد زیرا ما در بدترین شرایط اقتصادی بسر میبریم و هیچکس نمیپرسه که حالتون چطوره؟
فرزند کارگر شرکت صنایع تندر 28 مرداد 1391
سلام.با تشکر که به نظرات ما توجه دارید.
تمام گفته های خانم آذر که سال های متمادی آرزوی ریاست در سر دارد و هیچوقت راستی و درستی را نفهمیده و نخواهد فهمید و با 52سال سن و محروم از همسر و فرزند و هیچگونه احساس عاطفی کی می تواند درد کارگری که از خجالت فرزند خود نمی تواند سر بالا بگیرد را درک کند چون هیچوقت مادر نبوده که بفهمد فرزند و عاطفه و مسوولیت خانواده چیست.
فقط بجای راه حل اساسی از بحرانی که خود و داماد عزیزش (آفرینش) در شرکت تندر ایجاد کرده اند با دروغ واهی و فرار از حقیقت و پایمال کردن حق و حقوق کارگری که 20سال نردبان ترقی آنها بوده است وجدان را زیر پا گذاشته و نمی خواهد به فکر قبر و قیامت باشد.
بدان که از دست هر چیز بتوانی فرار کنی از خدا و حقیقت گریزی نیست و روزی گریبان گیر او خواهد شد که دیگر توبه نیز سودی نخواهد داشت چون دروغ بدتر از زنا است.

البته باید اضافه کنیم که این اولین بازتاب این موضوع در رسانه ها بوده.
در همین شرکت تندر کسانی هستند که تهیه ی یک وعده ی غذا در روز برایشان مقدور نیست.
به علت بیماری و نداشتن اعتبار دفترچه ی بیمه و مشکلات مالی از سلامتی حداقل نیز برخوردار نیستند.
نا شناس 31 مرداد 1391
ما هم از پرسنل تندریم و چند ماهه که شرایط کارخانه ما خوب نیست ولی هرگز آقای جعفر زاده نماینده ما نیست و ما هیچ وقت با ایشان هم نظر نبوده و نیستیم خبر گزاری محترم لطفا درست اطلاع رسانی کنید کل رسمیهای تندر 30 نفر هستیم و اون عده که در جلوی استانداری تجمع کردند افرادی هستند که تندر رو به خوابگاه تبدیل کردند و حتی در دوران تولید هم کم کاری می کردند جا داره بخاطر سحر خیزی اون روز و اومدن در جلوی استانداری بهشون خدا قوت بگیم
نا شناس 31 مرداد 1391
تو از پرسنل زحمتکش تندری یا از مزدوران مدیریت .
سامان 1 شهريور 1391
سلام علیکم من از کارگرهای قراردادی همین شرکت هستم که الان تو این مدت هیچ پولی از شرکت دریافت نکردم.به نظر شما تو این گرانی میشه جای کار کردو انتظار پول نداشت چرا بعضی از مدیران که خودشان از فامیل های همین آقای آفرینش هستند به اسم ما پیام میدن که هیچ اتفاقی نیوفتاده جواب معلومه چون خودشون مشکل مالی ندارن نمیدونن زن و بچه چیه چون خانواده و احساس پدرانه ومادرانه ندارن.للف کنید این خبرا رو رو سایت بزارید تا مسولین ببینن تو شرکت ما چه خبره.ممنون
خسروی 20 ارديبهشت 1393
شما به صراحت اعلام می کنم دروغگو هستید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.